Preču piegāde un saņemšana

Akcija piegādei uz Omniva pakomātiem

Iepērkoties par summu līdz 200 €, piegāde uz Omniva pakomātu maksā tikai 1,99 €!

  • 1,99 €, kad pasūtījuma summa no 0,01 € līdz 200 €
  • 0,99 €, kad pasūtījuma summa no 200 € līdz 250 €
  • 0,00 €, kad pasūtījuma summa lielāka par 250 €.

Akcijas periods: 1.05.2019.–30.06.2019.

Preču piegādes veidi un cena:

Preci iespējams saņemt SIA „Gitana tehniskais nodrošinājums” veikalos bez piegādes maksas:

Liepājā Zemnieku iela 60, LV-3401.
Darba laiks: I-V 08.00–17.00

Rīgā Dzelzavas iela 120 z, LV-1021.
Darba laiks: I-V 08.00–17.00

Saņemt pasūtītās preces ar kurjera piegādi:

Ar Express pasts kurjeru preces tiek piegādātas nākamajā darbdienā pēc sūtījuma veikšanas, ja preces atrodas Liepājas vai Rīgas noliktavā.

Preču piegādes cena:

  • 4,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 50 €;
  • 3,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 100 €;
  • 2,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 150 €;
  • 1,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 200 €;
  • 0,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 250 €;
  • 0,00 €, kad pasūtījuma summa lielāka par 250 €.

Saņemt pasūtītās preces Omniva pakomātā:

Ar Omniva preces tiek piegādātas nākamajā darbdienā pēc sūtījuma veikšanas, ja preces atrodas Liepājas vai Rīgas noliktavā.

Skatīt Omniva pakomātu sarakstu.

Preču piegādes cena:

  • 4,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 50 €;
  • 3,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 100 €;
  • 2,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 150 €;
  • 1,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 200 €;
  • 0,99 €, kad pasūtījuma summa līdz 250 €;
  • 0,00 €, kad pasūtījuma summa lielāka par 250 €.

Preču piegādes laiks:

Darbdienā līdz plkst. 12.00 iesniegtu pasūtījumu precēm, kas atrodas Liepājas vai Rīgas noliktavā, Jūs saņemsiet sekojošajā darbdienā. Ja preces atrodas centrālajā noliktavā, tad preču piegāde notiek 3 darbdienu laikā.

Saņemot preces, vienmēr pārbaudiet sūtījuma iepakojumu — iepakojums nedrīkst būt bojāts. Ja tiek konstatēts, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts, jums ir tiesības sūtījumu nepieņemt, un kurjera sniegtajā pasūtījuma pieņemšanas nodošanas aktā jāatzīmē, ka tika piegādāts bojāts sūtījums. Par kurjera piegādātajiem bojātajiem sūtījumiem lūdzam mūs informēt, rakstot e-pastu klientu.serviss@gitana.lv vai zvanot pa tālruni +37120455504.